ogłoszenia dodaj obiektkontakt
powrót na stronę główną noclegi Świeradów Zdrój powrót na stronę główną

Ciekawe artykuły

Miejsce na reklamę
tel. (075) 64 19 919

Znajdź na stronie

Dodaj obiekt gratis
drzewo noclegów

Grupy zorganizowane Szklarska Poręba - Pobyty pracownicze Szklarska Poręba

Grupy zorganizowane Szklarska Poręba [800]

Spędzenie trochę czasu w grupie jest zabawne. A jeśli jest to zgrana paczka kumpli - nie może być nic lepszego. Szef naszej firmy wysłał nas na szkolenie w góry. Pomysł okazał się genialny - weekend w pensjonacie z wyżywieniem, przed południem warsztaty i wykłady, a po południu czas dla siebie. Szef wynajął nam dwuosobowe pokoje z łazienkami w ośrodku niedaleko centrum, ale w bocznej uliczce, która gwarantowała spokój i kameralną atmosferę. Rano wstawaliśmy na śniadanie, potem trochę nauki, przerwa kawowa z domowym ciastem, znów szkolenie, potem pyszny obiad i... ruszaliśmy w miasto. Odwiedziliśmy wszystkie bary i restauracje, oglądaliśmy zabytki, poznawaliśmy nowych ludzi. Pogoda była świetna, więc skusiliśmy się też na wędrówkę na wodospady i w góry. Szkoda, że na to wszystko mieliśmy tylko trzy dni, nie zdążyliśmy pojeździć rowerami i zobaczyć wszystkich najciekawszych miejsc. Ale trzeba przyznać, że grupy zorganizowane w Szklarskiej Porębie mogą liczyć na świetne warunki i naprawdę ekstra żarełko. Praktycznie nie trzeba się o nic martwić - nocleg z wyżywieniem jest zarezerwowany, pokoje są wygodne, a w czasie wolnym nie ma miejsca na nudę. Od tej pory kocham wyjazdy pracownicze:)

Zobacz również

Jeśli chciałbyś umieśćić link do tej strony, poniżej masz gotowy kod.

ONLINE 30 (1) licznik: strona główna | mapa strony | kontakt | dodaj obiekt | Panel klienta
    Strona wygenerowana w 0.036 sek.