ogłoszenia dodaj obiektkontakt
powrót na stronę główną noclegi Świeradów Zdrój powrót na stronę główną

Ciekawe artykuły

Miejsce na reklamę
tel. (075) 64 19 919

Znajdź na stronie

Dodaj obiekt gratis
drzewo noclegów

Sylwester w Karpaczu - Zabawa sylwestrowa w Karpaczu

Sylwester w Karpaczu [1022]

Nigdy nie zapomnę Sylwestra w Karpaczu, w jednym z tamtejszych pensjonatów. Wybór tego obiektu był czystym przypadkiem – przeczytałam ogłoszenie w Internecie, zadzwoniłam, zarezerwowałam miejsca i gotowe. Na podróż udało mi się namówić kliku znajomych. Ponieważ wybraliśmy się zgraną paczką więc od samego początku było wiadomo, że co by się nie działo to i tak będzie super. Cena tego naszego wypadu była trochę przewrotna, ale i tak w końcu doszliśmy do wniosku, że warto tyle wydać. Przecież to Sylwester, ostatnia noc tego w sumie dobrego dla mnie roku, ostatnie wolne dni przed powrotem do pracy i obowiązków. Oprócz noclegu, pysznego jedzonka (zapewnione mieliśmy śniadanko i obiadokolację) mogliśmy korzystać ze wszystkich atrakcji w obiekcie (basen, jacuzzi, sauna, siłownia). A w noc sylwestrową był super bal z biesiadą grillową. Oczywiście największy problem tego wieczoru stanowił strój – nie wiedziałam, na którą sukienkę się zdecydować. Ale w końcu wybór okazał się trafny. Hucznie i obficie pożegnaliśmy stary rok, a powitaliśmy nowy. Niesamowity był także pokaz sztucznych ogni – niebo rozbłysnęło tysiącem barw, choć przez chwile od tego huku poczułam się jak na wojnie. To naprawdę był wyjątkowo magiczny wieczór... Podobne wspomnienia mam związane z imprezą, z zimowego urlopu - Żywiec na Śniegu. Wieczorem, w ogrzanym namiocie, często w towarzystwie różnych znanych gwiazd, można było posłuchać świetnej muzyki (pamiętam, że akurat wtedy występowała m.in. Kasia Nosowska, IRA, Golden Life, zespół Dżem oraz kabaret DNO oraz Jacek Ziobro – osobiście nie przypadł mi do gustu). Wyświetlane także były jakieś śmieszne filmiki, a co odważniejsi mogli spróbować swoich sił w karaoke (a nóż widelec wpadnie się w oko, czy też ucho, jakiemuś znanemu producentowi i kariera otworem stoi:-)) lub też w różnych konkursach i zabawach. No i najlepsze na sam koniec – późnym wieczorem DJ rozpoczynał dyskotekę, która trwała do białego rana. Oj działo się! Ze względów bezpieczeństwa liczba wejściówek do namiotu była ograniczona więc jeśli ktoś planował zabalować to musiał szybko się decydować. Za każdym razem jak jestem w Karpaczu to spędzam tu niesamowite chwile. Tylko nie wiem dlaczego tak szybko mija mi ten czas. Ale wiadomo nie od dziś, że co dobre to szybko się kończy. Ale sądzę, że wraz ze znajomymi tak szybko nie zrezygnujemy z zimowego wypoczynku w Karpaczu.

Zobacz również

• Sylwester w Karpaczu - Nigdy nie zapomnę Sylwestra w Karpaczu, w jednym z tamtejszych pensjonatów. Wybór tego obiektu był czystym przypadkiem – przeczytałam ogłoszenie w Internecie, zadzwoniłam, zarezerwowałam miejsca i gotowe. Na podróż udało mi się ...
  • Wodospad Szklarska Poręba - Wodospad Szklarska Poręba należy do miejsc najchętniej odwiedzanych przez turystów. W malowniczej scenerii można się ochłodzić w upalny dzień i zrelaksować przy kojącym szumie wody. Miasto może pochwalić się dwoma wodospadami – Kamieńczyka i ...
  • karpacz parkingi - Karpacz jako miejsce turystyczne sprawdza się znakomicie. Cały karkonoski region oferuje wiele atrakcji zarówno dla samotników chcących w ciszy pokonywać górskie szlaki, jak i rodzin z dziećmi. Każdy odnajdzie tu coś dla siebie bez wz ...
  • Zima w Karpaczu - Z miastem  Karpacz kojarzą się same przyjemne chwile. Dla jednych będzie to spacer po mieście, dla innych wyprawa w góry, a dla jeszcze innych Święta Bożego Narodzenia oraz sylwester w karpaczu . Jeśli mamy upatrzone przytulne miejsce na nocle ...
  • Sporty zimowe - W Karpaczu panują idealne wrunki do uprawiania sportów zimowych i wszelkich form rekreacji. Funkcjonuje tu kilkanaście stoków narciarskich, a przy każdym z nich znajdują się wypożyczalnie sprzętu zimowego oraz wyciągi. Gdy tylko Karpacz pokr ...
  • Bezpiecznie w Karkonoszach - Planując wycieczkę lub noclegi w Karkonoszach pamiętajmy o kilku niezbędnych zasadach bezpieczeństwa. Bardzo często obserwuje się na szlaku turystów zupełnie, ale to zupełnie nieprzygotowanych do odbywania pieszych wędrówek w tak zróżnicowanym terenie. Pa ...
  • Ekstremalny weekend w Karpaczu - Wszyscy miłośnicy mocnych wrażeń, lubiący wyzwania Ci, których pociąga dreszczyk emocji i solidna dawka adrenaliny odwiedzając gród pod Śnieżk ąpoczują i doświadczą, że jest to miejsce wręcz dla nich stworzone. I to praktycznie przez cały ro ...
  • Zima w Szklarskiej Porębie - Z pewnością jest wiele takich osób jak ja, które traktują śnieg nie tylko użytkowo. Nie jako środek, swoistego rodzaju narzędzie do realizacji możliwość fizycznego wyszalenia się na nartach czy innym zimowym sprzęcie. ...
  • Weekend w Karpaczu - Jedną z moich pasji jest podróżowanie. Jednak mimo , że większość osób woli wycieczki zagraniczne , ja nadal jestem wierna zwiedzaniu ojczyzny , bo wychodzę z założenia , że „ swego nie znacie , cudze chwalicie”. Naprawdę w Polsc ...
  • Historia Karpacza - Jako studentka geografii często mam zadawane jako prace zaliczeniowe krótkie historie mniejszych lub większych miast Polski. Ostatnio profesor zadał nam napisanie pracy a w temacie należało wpisać miasto Karpacz W zadzie tegoż profesora interesowały suche ...
  • Niesamowity Karpacz - Na świecie istnieją różne dziwne zjawiska bardzo często niewytłumaczalne z naukowego punktu widzenia. Takie cuda natury znajdują się w zasadzie wszędzie na świecie. Czasami człowiek naprawdę czuję się wobec tego co najmniej dziwnie. Są to dla przykładu cz ...
  • Legenda o zielarzach laborantach - O tym, że medycyna naturalna może czynić cuda wie chyba każdy. Warto tu podkreślić, że rośliny rosnące w Karkonoszach od lat mają spory udział w leczeniu ludzi. Ich właściwości odkryli wiele lat temu karkonoscy zielarze, którzy przemierzali g&oacut ...
  • Relaks w Karpaczu -              Wiele jest form spędzania wolnego czasu. Oczywiście każdy woli inny sposób. Są tacy , którym najbardziej odpowiada bezwzględne wylegiwanie się na kanapie i jest to dla ...

Jeśli chciałbyś umieśćić link do tej strony, poniżej masz gotowy kod.

ONLINE 36 (2) licznik: strona główna | mapa strony | kontakt | dodaj obiekt | Panel klienta
Strona wygenerowana w 0.039 sek.